God Morgon !

             DATUM: 2008-04-30 KLOCKSLAG: 11:12:53

God morgon ! hoppas ni har sovit gott . jag vet faktiskt inte om jag har det :S xD Jag har studiedag idag och imorrn är jag ledigo ch samma på fredag :D jag har j inte vart i skolan alls denna vecka men det är ju bara två dar . Men det har ju inte var rena lyxen att va hemma dom här dagarna för jag har typ inte fått gjort nåt , inte fått gå ut och inte v med nån ochjag har ju inte mått bra :( men nu är jag nästan frisk . Jag får va ute :)  för igår åkte jag till edsvalla med mamma och hennes man . Jag fick : smarties i ett rör och äppel juice  och  nya svarta foppa skor :) ja det fick jag :)

Just nu ligger/sitter jag i sängen och lyssnar på musik . Jag lyssnar på allt möjligt men mest simple plan och tokiohotel . Ja nu har jag inget mer att skriva . Ha det bääst // JOSSE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0