Klassfesten..

             DATUM: 2008-04-19 KLOCKSLAG: 14:10:28

Igår var det klassfest men ag plåta tyvärr inget ( gör jag inte annars heller eftersom jag inte har nån kamera ) men hade faktiskt tänkt att plåta . Festen skulle börja 7 men jag oc några till skulle va med och göra iordning så vi skulle komma kl 6 men eftersom jag oc becca åt pizza innan festen så var vi klara halv 6 så vi gick och var där typ när kl var 5 min över halv 6 eftersom hon bor så nära skolan . Men när vi kom dit så var det låst så vi fick gunga oc då märkte vi att viinte var ensamma på skolgården för några ungdomar var på basket plan och dom hade öl och så men vi försökte att  inte bry oss , men sen när nästan alla hade kommit och så så var dom kvar men vi brydde os inte .. På själva festen så körde vi sanning och konka och sen dansa och så men sen tyckte inte nån det var kul så vi  ik ut för det var ganska svalt ute så jag gick ut i t-shirt . vi såg att det var några andra vid fotbollsplan så vi gick dit och vi fick va med att spela fotboll . men sen gick alla utom jag och debbie. Vi var kvar och hade jätte trevligt men sen gick vi oxå ( efter en lång stund ute ) men sen gjorde vi ryska posten och nästan alla var med och nästan alla tog puss på munnen så jag fick hur många pussar som helst ! uhh..Ja sen gjorde vi typ inget annat än det och äta och dricka. jag drack ungefär 2 liter cola så jag var inte riktigt korrekt ! hehe kissnödig om inget annat -!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0