Sjuk :S

             DATUM: 2008-04-26 KLOCKSLAG: 16:00:58

Jag är sjuk och är tvungen att skippa loppisen som är idag , men pappa säljer mina  grejor åt mej. Jag var hos pappa igår och i morse men jag fick åka hem till k-stad . Men jag ska förklara hur allt ligger till : I torsdags så mådde jag helt normalt men på fredag så hade jag jätte ont i huvvet så jag fick gå tidigare från min prao plats . Jag cykla hem och sedantog jag en tablett och mådde bra sen .. tills senare på kvällen då tabletten suta verka eller nåt för då fick jag jätte ont i huvudet pch mådde inte alls bra . När min låssas mamma krama mej så sa hon : oj vad du är varm . och sen så tog vi tempen på mej och jag hade febern men jag somna men jag vakna igen vid 4 tiden på morgonen och då hade jag jätte , ja verkligen jätte ont i nacken så jag gick upp till min låssas mamma och min pappa men innan jag han komma in så såg min hund mej , men hon såg nog inte att det var jagj för hon börja morra och skälla . jag gick in till min låssas mamma och sa att jag hae jätte ont i nacken . Hon kom ner och smörjde min nacke med nån salva och sen fick jag lägga mej igen och sov tills min pappa smög ochtitta omjag var vaken och det va jag . Jag hade huvudet åt höger me kroppen var rak . När han kom skulle jag vända mej så jag såg han men det gjorde så fruktansvärt ont och det kändessom om jag satt fasst så jag fick panik och börja småskrika till pappa att jag hade panik och inte kunde röra huvudet . efter det var jag tvungen att ligga i sängen ( orörlig ) och titta in i en vägg med fula fotbollsspelare på....Sen kom min låssas mamma till mej och då fråga hon om jag ville ha frukost och det ville jag men när jagskulle tamej up ur sängen fick min låssasmamma hälpa mej för jag hade så ont och det gjorde ont oxå när jag skulle upp . men när ag kommit upp så ställde jag mej och drak lite vatten och min låssasmamma gick till köket . Jag kände hur allt blev mer svart och jag ropa på min låssasmamma och sa att allt var svart och hon kom direkt . Jag satte mej på sängen och allt var fortfarande svart . jag var svettig och jag la mej ner och jag sa att jag ville skippa frukosten . Jag la mej ner på sängen och jag såg allt mer och mer efter vaare sekund och tillslut såg jag igen . Sen när vi skulle åka ( till k-stad) så hjälpte  hon mej upp igen . denna gången såblev det nte svart men jag hade ont och jag skakade . Jag trodde jag var tvungen att åka in till sjukhuset för ajg mådde så jävla dåligt . Min syrra och låssasmamma hde pckat mina saker så det var bara att sätta på sej och gå ut i bilen . Jag fick ligga i baksätet och det var inte så jätteskönt men det gick ( jag hade en kudde  ) .. väl framme i k-stad så kunde jag sätt mig upp själv utan att det gjorde jätte ont  . Min syrra hjälpte mej in med sakerna och jag gick in och la mej i sängen . Sen sov jag i ungefär 3 tim så jag vakna vid 11 tiden . Sen hade jag som sagt  problem med att komma upp men det löste sig . Sen flytta mamma tv:n så jag kunde se den eftersom mitt huvud fasstnat så igen . Jag 'lassta kuddar bakom ryggn på mig så jag skulle sitta så jag låg och titta tv och nu ligger jag och bloggar . Om jag blir bättre än detta och årkar ska jag gå och köpa mej en Tokiohotel munktröja på i 2 marten . Om jag inte årkar så kanske det blir imorrn . Nu mår jajg inte så bra men  vi får se ha det bättre än jag // Josse

Kommentarer
Postat av: j0z

haha ah, alltid :D

2008-04-27 @ 11:37:01
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0