Trevlig Valborg !

             DATUM: 2008-04-30 KLOCKSLAG: 19:22:12

Japp nu är det valborg och jag ska tyvärr ingenstans :(   pappa och Min låssas mamma årkar typ inte idag :( och min fosterbror ska typpå cup imorrn . Hade tänkt lägga in en bild på brasan om vi åkt nån stans men ändå . Jag brukar mest skriva och inte lägga in bilder men jag vill det men ag har ingen kamera men jag ska försöka av alla mina krafter att få en på nått sätt . Jag Neinna ska få en Kamera på ett eller annat ssätt ! haha ! ne men det ända är väll att man får tänka framåt ( ekonomiskt ) . Skulle gärna ta kort oxå på min hund Norpan som ligger under bordet och tuggar ben . Så söt men det smaskane ljudet är "lite" irreterande :S xD Haha Trevlig valborg på er gullisar // Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0