Getingar ,Myror och tre tjejer ...

             DATUM: 2008-08-23 KLOCKSLAG: 16:42:06

Japp idag ahr jag , emelie och mamma var på stan :) Fasst först när jag kom till stan kände jag att det stack till på armen :S Jag titta vad det vr oh då var det en geting som satt på armen ! Jag sprätte bort den och dt gjord ont flr timmar efter , Det gör ont NU med :/ 
I allafall så gick jg och mamma och emelie oxå till" Myrorna" och köpte massa kläder . 
Jag har tt par jeans so jag klippt av så dom är shorts för att dom hade hål på knäet och jag önska att jag hade dom långa och hela och så närvi kommer till Myrorna så hittar jag Dom byxorna I RÄTT STORLEK ! :D  
Iaf så är ja inte sugen på att skriva allt jag gjort eller massa inlägg så det kommer va tomt här ett tag.

Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR; Tack :D myrorna? handlar ni där :O ?

2008-08-23 @ 22:26:16
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR; aha, ja tänker väl ;P

2008-08-23 @ 23:07:01
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0