sånt som har hänt

             DATUM: 2008-02-26 KLOCKSLAG: 20:48:31

Jag var i gävle i helgen . vi var bara där för en dag och åkte vid 4-5 tiden på efter middagen. det var syn för vi hade så himla trevligt hos min låssas moster .När vi hjälpte henne att bära in hennes saker i hennes nya lägen het så kände jag mej mest ivägen , men alla bara beundra mej för jag var till så stor hjälp . det var ju kul men jag kände mej fortfarande est ivägen . jag är inte en sån person som måste läsa mitt horoskåp men dan efter vi hade komit hem från Gävle så läste jag mitt horoskåp , men det var från gårdagen så jag tänkte efter vad som hade hänt då . det stog " många i din omgivning tycker du gör en bra insatts , men själv går du omkring med dåligt samvete "  Fattar ni ?? jag berättade ju att jag hade gått runt och tyckt jag va ivägen men andra sa att jag var duktig med att hjälpa till ... Så nästa gång ni läser ert horoskop och tänker " vad löjligt " så tycker jag att ni ska ändra er för dom stämmer väldigt ofta men jag säger inte att dom stämmer hela tin ! ha de / jossie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0