God morgon i blogg världen :)

             DATUM: 2008-07-01 KLOCKSLAG: 11:48:09

Ursäkta att jag har uppdaterat dåligt men har inte haft ork till det  .. Igår hände saker som jag hade tankar på och sånt jag  inte trodde kunde va så xD I går blev min bätis ihop med en vi både är kär i xD Sen gav jag mej fan på att jag skulle säga till honom att jag vart ochär kär i honom men det gjorde erica xD. Pinsamt värre att han gilla mej med (lite)( tror jag ) xD Haha .. Igår var jag på stan och köpte solglasögon .Pilot till och med :D Sen hjälpte  jag mormor och Eivind att packa eftersom dom flyttar idag :D så Jag får ta och gå upp och äta och sen duscha och allt .. Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Angelica L

Hoppas du får en bra dag :D

2008-07-01 @ 12:05:19
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0