Listerine

             DATUM: 2008-07-13 KLOCKSLAG: 02:27:54

Imorse skulle jag ta Listerine , jag visste att det var starkt mrn jag tänkte att det går nog. Jag läste på  baksidan av flaskan och det stog 20 ml ( en kapsyl ) Så jag hälde i en hel kapsyl och halde det i munnen .. VÄLDIGT STARKT men jag guggla runt det där i munnen i 30 sekunde rch sen spotta jag ut . Det var så starkt så min mun var helt ..Ja vad ska man säga , bortdomnad kändes det som .. Dräglet ran utan att jag visste det och allt vr konstigt xD och sen när jag berättrför mamma så sa hon : EN HEL KAPSYL ?? man brukar ha en halv halva av kapsylen .. Men det stog ju en kapsyl på baksidan , svara jag .. Nej det strå en HALV kapsyl .. Snacka om virrig jag va xD

ttAndskölj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0