Haha , Det märks ju att vi är släkt xD

             DATUM: 2008-06-29 KLOCKSLAG: 12:50:19

Emelie ringer
JAG : Hej det är Josefine
EMELIE : Hej , Kan du gå in på Eniro.se och titta när Pets i skåre har öppet och när dom stänger ?
JAG : Ok , men datorn är inte på så ring tillbaks om 10 min ..
EMELIE : Tar det så lång tid att starta datan ?
JAG : Nej nej , men ring om 5 min då !
Vi lägger på ..
Efter 5 min ringer Emelie tillbaks ..
EMELIE : Hittar du nått ?
JAG : Nej , men jag kan pröva att gå in på deras hemsida ?
EMELIE : Ja gör det !
Efter nån minut ..
JAG : Det funkar inte :(
EMELIE : Aja , tack ändå då ..
JAG : Hejdå .
Mamma kommer in i rummet med en telefonkatalog ,..
MAMMA : Jag ringer och frågar om don har öppet och när dom stänger ..
Mamma ringer och frågar sedan räcker hon telen till mej och jag ringer Emelie ..
JAG : Har ni fått reda på nått ??
EMELIE : Ja , har ni det oxå ??
JAG : Ja , mamma ringde ..
EMELIE : Vi  med !

Men ÅHH !! Haha det märks ju att vi är släkt eftersom vi tänker samma xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0