Mår skiit :(

             DATUM: 2008-06-28 KLOCKSLAG: 23:21:19

Mår så dåligt nu :( Halsontet har gått över men snuvan är kvar + att jag har ont överallt och gråter ständigt och allt är SKIIT !! också är det en som heter sven-arne som ska skälla på mej så fort jag rör mej :/ Sen hade vi ju gäster och sen så blev jag sur på att sven-arne gnällde på mej så jag blev tillsagd att gå upp på mitt rum . Med nöje sa jag bara och gick lugnt in i mitt rum .. Mamma är den bästa av hela familjen på mammas sida , sen komme katten , och delad plats med katten kommer Min syster Emelie .. Sen Är det till det psysiska oxå som just nu är skiit .. GNÄLL GNÄLL GNÄLL !!! Skönt att det bara blir mamma och jag til veckan ! Sen ska jag ju till götet snart oxå , har inte bestämmt än när men jag har hört att vi nog stannar i en hel vecka .. Då hinner man mkt som jag vill :D men om jag inte vill stanna i göteborg så länge så får jag väll åka tåg tilbaks till karlstad .. Men Jag vet inte så mkt om denna resa än ...
Men iaf , på tisdag så flyttar mormor några meter från där hon bor nu och några meter från oss .. Hon ska ju flytta ihop med sin nya , så på tisdag få jag va pigg för då blir det färd till IKEA och att bära saker :D

Men iaf , Jag är ju lite ny på bloggkoll , men jag har en fråga om det .. När jag söke på min egen blogså sår det att jag inte finns med :/ nån so vt vfr ?

P.S . Ibland är sven-arne göör snällmen ibland räcker detmed at man nämner ordet Mc donalds till exempel :/ Aja , förhoppningsvis så bler dt BÄTTRE men just nu känns det som om det ordet inte finns :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0