Nu ni

             DATUM: 2008-06-29 KLOCKSLAG: 00:41:28

 Nu ni har jag blivit lite tröstad av gulligaste Erica . Det var skönt att bara babbla ur sina känslor .. Jag har fan aldrig mått så här piss , va fan kan det va som orsakat allt ?? aja , virri huvve är vad som är .. Jag vet vad den bästa medicinen är just nu och det är sömn men jag vill inte ! Nope ! Ska va vaken tills jag somnr framför datan ! Nej då men eftrsom jag vill "leva" imorrn så borde jag få och lägga mej snart .. MEN JAG VILL INTE ! xD .. Haha, tack erica du gjorde det hela mkt bättre ... Nu är det bara att bli av med förkyldningen och ta tag i det som är fel i mitt psykade psyke ! xD Haha ..

Förresten ! Nu när jag är med på bloggkoll så får ni ta och Prenumerera på min blogg .. :D:D Då skulle jagskrika av glädje :D Ha det br aoch Sov gott ( många sover nog redan gott ) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0