Förlåt Förlåt Förlåt !

             DATUM: 2008-05-06 KLOCKSLAG: 17:49:47

Förlåt att jag inte skrivit men sen mina glasögon gick sönder har jag vart lite si och så . Har för det första vart rädd för att dom inte går att laga och jag har mått skit pga att jag inte ser . Men nu är dom lagade och jag mår bättre . Min överföringssladd till kameran är ju väck . Det var den innan jag fick kameran och jag har inte årk eller pengar att köpa en minneskortsläsare . Så det får bli text inlägg tills jag har köpt mig en eller kommer till min kära pappa och hans ( min ) familj :D men  jag kommer nog aldrig sluta blogga eftersom min blogg är det bästa med att sitta vid datan :D .. Det ä ju förstås nästan inga som läser min blogg men ja bloggar ändå för ibland vill jag att nån eller några ska veta hur jag känner men jag har ingen att prata med . Så då skriver jag det på bloggen . Men om ni gillar sidan så kan ni väll tipsa om min sida .  PLZ ?? Nu ska jag nog gå ner och sätta mig eller gå ut . I detta fina vädret vill man ha altandören öppen men eftersom Vincent ( min katt ) har opererat sig ( han har blivit kastrerad  ) så han har ett "öppet " sår i rumpan så han får inte gå ut . bara om han har koppel och eftersom det så kan man inte ha dörren öppen . Ha Det Bättre Än Bäst // JOSSE
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0