Prao

             DATUM: 2008-04-24 KLOCKSLAG: 14:11:40

Idag , torsdag och imorrn , fredag praoar jag på Herman Andersson bok- och kontorsmaterial . Just nu sitter jag på Lottas kontor och bloggar :P . Det är ju kul och så men det är dött just nu :P men det kommer kunder då och då och dom som jobbar här är jättesnälla . Min pappan är ju lastbilschafför så han kom hit med varor idag :?P kul att träffa han idag . Dom har en apparat här som man kan få varm choklad och kaffe och så ,  så jag har gått och tagit mej lite då och då :P gôtt :P Imorrn ska jag ut med lotta till en kund ;:P åhh , Lotta är så snäll mot mej och jag gillar henne .. Min handledare Lisbeth är självklart oxå snäll men hon var lite rolig för hon sa ; jag kommer ihåg ditt namn för min systers dotter heter oxå Josefine . Men tror ni inte hon går runt och säger Jessica :P Ne nu ska jag hjälpa till för det låter som om det börjar hända nåt . Ha det bra // Josse .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0