Min lördag i text

             DATUM: 2008-12-06 KLOCKSLAG: 23:20:00

Jag vaknar av att jag ligger rätt obekvämt , jag ligger nämligen på täcker som är en boll och har hundra åtta kuddar för att jag har hosta och det är meningen att jag skulle sitta men i sömnen la jag mej. Sen kommer mamma upp vid elva och säger om jag ska med till stan ska jag gå upp NU .
Sen är vi på stan och jag köper en väckarklocka, en armbandsklocka , och ett " kom ihåg block " Men tanke på mitt dåliga minne  .
Sen tittar vi lite till och på H&M Känner jag att det droppar vatten i håret på mej då läcker det ur tacket . Det är tolvminuter kvar tills bussen kommer och jag fryser och svälter typ ihjäl. Väl hemma äter jag en smörgås och lördagsmiddagen blir en ost och skinpaj från felix och vitlöks bröd , sen kommer mamma upp och möblerarom i mitt rum ( det blev coolt ) Sen har det bara vart slapp och tv och datan och så , nu har jag missat massa på Britney Spears dokumentären för dom få som läser bloggen så , hejdå :) orkar inte ändra felen i texten nu så ni får försöka läsa ändå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0