Göteborgs resa..

             DATUM: 2008-06-27 KLOCKSLAG: 12:05:55

Jag har inte nämt det än men jag ska till göteborg snart .. Måste börja planera .. Först ska jag dit me en kompis och vi ska till liseberg men ja vet inte hur länge jag ska va med henne i göteborg för sen ska jag till Olivia tror jag och jag skulle gärna vilja upptäcka göteborg så om jag har tur så kanske jag får en rundtur xD Vill helst inte bo på hotell själv så jag kanske sover hos Olivia men går inte det så känner jag ju fler folk i göteborg :D Aja mer info kommer när allt är klart , ha det bra :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: jo jag tycker det är skitbra! Jag är världens mesta "bloggkollare" ;)

2008-06-27 @ 14:08:05
Postat av: - | | Carro | | -

Svar: Nej, jag gillar inte heller Sibels personlighet..tycker hon var lite divig och så i Idol.. =P Men hon har ju röst..och jag gillar Make believe jätte mycket =)

2008-06-27 @ 15:57:41
URL: http://knifetown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0