jag ursäktar

             DATUM: 2008-03-26 KLOCKSLAG: 12:07:53

Förlåt för mina stavningsfel och missade bokstäver och till lagda bokstäver och konstiga meningar... Förlåt det är inte lätt

   

Tokio Hotel Nyhet !

             DATUM: 2008-03-26 KLOCKSLAG: 11:30:46

Tokio Hotels konsert i Sverige (första ! ) är INSTÄLLD !  P.G.A Bills sjukdom . Bill har svulna  stämband och tros ha nån sorts cancer i dem . Som sagt konserten i sverige flyttas fram biljetterna till konserten gills (eller hur det stavas) till det nya datumet som konserten är sägs . det nya datumet är inte klart än och jag kan tyvärr inte ta reda på det och det står säkert på THF . Bill ska opereras i slutet av vecken och måste vill ett tag efter operationen  för mer info kan ni besöka www.tokiohotelfans.egetforum.se och om ni är TH fans så kan ni ju bli medlemmar där .. skiit bra sida .. jag rekomenderar


   

Gla påsk !

             DATUM: 2008-03-22 KLOCKSLAG: 12:20:35

Gla påsk allihop ! Hoppas ni får det bra under påsk och ett bra påsk lov .. jag ska själv inte göra så mkt .. skönt men skulle vilja att några kommer hit eller att vi blir bortbjudna.  Vad ska ni göra under påsk och påsklovet ? skriv vad ni ska göra där det står "kommentera" och så kan jag göra ett inlägg om  det .. snälla ! Ha Det Bra Och Glad Påsk Igen !

   

I natt hände....

             DATUM: 2008-03-22 KLOCKSLAG: 12:06:35

Jag vakna mitt inatten vid 3 tiden av ett konstigt ljus som sken in genom fönstret .. jag titta mot fönstret och såg att det var ljust ute .. jag titta mot klockan och såg att klockan bara var 3 på natten så jag gick upp och ssatte mig vid fönstret och såg att det var ju mån ljus ! jag tyckte det var det finaste jag sett! eftersom jag bor i stan hos mamma så ser jag ju aldrig månljus eftersom det är gatulycktor men eftersom jag är hos pappa nu och han bor ute i skogen på en bongård så var det första och förhoppningsvis inte sista gången jag ser ett mån ljus.. jag skulle ta kort på det med mobilen men hittade den inte. blev besviken och la mej och sov . jag hade du iallafall sett det ..hoppas det kommer inatt också....


   

Drömt...

             DATUM: 2008-03-22 KLOCKSLAG: 11:57:37

Inatt har jag drömt om Bill i Tokiohotel för 3 eller 4 gången och ingen av gångerna har nått bra hänt .. han har vart alldeles konstig..     sur eller äcklig eller bäng i hövvet i natt var han bäng i hövvet .. hoppas han inte är så i verkligheten.. men det sägsju att den eller det man längtar efter drömmer man om .. jag men ar inte hur bill är i min dröm men jag kanske drömmer om han för jag vill träffa han och för att jag verkligen längtar efter honom ... jag vet inte men drömt om han har jag iallafall :P

   

ego

             DATUM: 2008-03-21 KLOCKSLAG: 13:44:28

image14
syrran har gjort i ps :)
btw, nya kort på mej!

   

Me today

             DATUM: 2008-03-19 KLOCKSLAG: 19:00:27


» Klädsel:  replay jeans och en Tokio Hotel t-shirt

» Frisyr: utsläppt nytvättat hår
» Saknad: Bill <3
» Humör: klagar inte
» Bästa: Jag drömde om bill <3
>> Tv: hmm, tisdag .. Grey´s anatomy och säkert nåt mer 
» Planer: sitta vid datan och sen se på tv och sen sovaaa!! även göra andra saker
» Vill ha: en fungerande laptop , bill och mkt mer
» Tråkigaste: skilda föreldrar men livet är nog bra ändå , imorrn slutar jag 10 min över 3 och man ska igentligen gå halv dag :(
» Roligaste: ingen läxa !


   

Me today

             DATUM: 2008-03-17 KLOCKSLAG: 15:54:26

» Klädsel:  LaB jeans och en svart långärmad tröja och över det en vit väst typ och en tjocktröja som det står "madison" på
» Frisyr: utsläppt
» Saknad: morfar,Bill <3
» Humör: sådär har lite ont men det går nog över
» Bästa: vet inte just nu
» Tv: anna phil och något mer säkert
» Planer: att sitta vid datan och sedan i kväll ska jag se på tv och ta det lungt
» Vill ha: en egen fungerande data och min bill <3
» Tråkigaste: att bill inte är här och att morfar ä död :(
» Roligaste: vet ej

   

jag !!!

             DATUM: 2008-03-12 KLOCKSLAG: 17:57:07

idag sitter jag vid datan och chattar och lite så men jag äter oxå choklad !! så gott!!!  Marabou 200 gramare

Jag tog även lite bilder på mej
image10   och en gamal bild lägger jag in oxå !image11

   

jag tonar håret :)

             DATUM: 2008-03-08 KLOCKSLAG: 14:04:41

image8

såhär ser de ut när syrran tonar håret på mej..
här sitter jag med en handuk runt axlarna :D

   

Me today

             DATUM: 2008-03-04 KLOCKSLAG: 11:16:58

» Klädsel:  jeans och en blå tröja
» Frisyr:  hästsvans
» Saknad: att komma hem
» Humör: glaad men trött för jag är i skolan
» Bästa: vi får ha en lektion till vad vi vill för slöjden är inställd
» Tv: vet inte än skriver när jag kommer hem
» Planer: äta om 5 min och sen ha sista lektionen sen hem !!!
» Vill ha: min egna data med word och paint så jag kan göra lite saker på THF
» Tråkigaste: Är i skolan
» Roligaste: Ska hem sen och det blir ganska go mat idag i skolan

   

Me today

             DATUM: 2008-03-01 KLOCKSLAG: 19:05:45

» Klädsel: jeans med en stor Anfi T-shirt
» Frisyr: utsläppt
» Saknad: diezel
» Humör: glaad
» Bästa: får sitta vid syrrans laptop
» Tv: håller mej till disney channel
» Planer: sitta vid datan och glo på TV (som jag har gjort exakt hela dan :P)
» Vill ha: en egen laptop
» Tråkigaste: youtube funkar ej
» Roligaste: låssas moster kommer <3 och jag är i kil hos min älskade vovve Norpan

RSS 2.0