Bloggandet

             DATUM: 2008-11-20 KLOCKSLAG: 11:31:30

Det har inte blivit mycket bloggande och kommer troligen inte bli det

   

Skol-Update

             DATUM: 2008-11-07 KLOCKSLAG: 10:01:39

Sitter i skolan nu :P Är inne på Rasten :P

Klädsel : En rosa lite längre t-shirt med guld tryck och baggy jeans och en svart munktröja med dragkedja . ( Och en  svart mössa för tillfället)
Humör : Rätt bra , ska va med Erica :D Och sova hos henne och gå på disco med henne och ha allmänt kul med henne :P
Hiss : Erica såklart :D
Diss : SKOL JÄVELN ( hoppas inte mia läser detta nu :P )

Nu kommer jag inte på mer saker , Updaterar nån gång senare kanske ..

   

Mtv EMA !!

             DATUM: 2008-11-06 KLOCKSLAG: 21:41:51

Växlar mellan datan , teven som visar EMA  , och att packa :P

TH Vann ett pris och det förtänar dom !! Det är också grymt att söta Kenza är där oxå :D

Britney spears vann oxå :D Gud vad mycket artister det finns :D


   

Extra Premien har kommit :D

             DATUM: 2008-11-06 KLOCKSLAG: 19:48:58

Min Extra Premie har kommit nu :D
Jag trodde det skulle vara nån liten sak men det var det inte utan det var .. * trummvirlvel * ...... 4 BIOBILJETTER :D

Hahah , nån som vill gå på bio ? ;)

   

Åh herregud !

             DATUM: 2008-11-05 KLOCKSLAG: 21:42:19

Denna vecka går inte , nästa vecka ska nån bort ,näst nästa vecka ska nån annan bort , men vafan ! Alla Kan inte ta hänsyn till En person !!

Jag pratar om en "spökfest" Som klassen ska ha .
Jag blir så förvirrad så jag tänker inte gå om det är den här veckan !!
Jag sticker till skåre och har lite kul där istället ^^ !!


BTW , jag vet inte vad som har hänt men just nu pågår mitt favvo program på Teven men jag har inte satt på det :S Haha , störd lr xD
Mitt skol foto kom igår :D Blev riktigt nöjd ^^ 

Jultidningarna har oxå kommit :) efter mycket krångel så blev det rätt .. Det var nämligen 2 paket som det stog Josefine Wikström på .
Först när vi var och hämta det så fick vi ett paket som det stog mitt namn på och så. Och när vi packar upp så ar all utom 3 saker fel och sen tittade vi på ordersedeln och där stog det Felicia Näström :S
Sn nästa dag så rinde do från " Klara Jourlivs " Och sa att dom hadde ett till paket till mej så jag fick häma det med och sedan pck om Felicia saker xD

Nu orkar jag inte med datan mer !! Jag är så jävlatrött att jag snart somnar . Zzzzzzz .. OJ , förlåt :P Vad var det jag sa :P Godnatt <3

   

?

             DATUM: 2008-11-02 KLOCKSLAG: 12:47:54

Jag vet inte vad jag ska blogga om :/
HJÄLP MEJ !!


   

Har inget att blogga om och har tappat lusten ..

             DATUM: 2008-11-01 KLOCKSLAG: 13:58:33

Hoppas den kommer tillbaks ! Har vart hos pappa i 9 dagar ( under höstlovet ) och ska till mamma imorrn..
Saknar Mina djur där och självklart mamma oxå !
Önskar att jag kunde bo varannan vecka oss mina föräldrar för jag vill inte bara vara hos en utan båda lika mycket !
Men det blir nog mer bloggande under veckan som kommer .. neej nu får jag sluta för norpan vill busa :P

ha det bra

RSS 2.0