Det jag gör nu

             DATUM: 2008-04-08 KLOCKSLAG: 11:21:54

dag är jag hemma från skolan för igår fick jag gå från skolan tidigare pga att jag hade jättte ont i hövve , jag hade tagit en tablett men den börja aldrig värka så jag fick åka hem och idag är jag hemma för att jag har lite ont ii hövvet nu oxå men mest för jag vill vila från igår! så nu nr jag är hemma ( ensam till och med :P ) så sittr jag vid datan och bloggar lite och läser olika fanfics och läser nyheter om Tokiohotel .. ja det är jätte sköönt att va hemma idag .. även om jag inte var sjuk så behövfe jag nog en ledig dag för skolan är så jobbig så jag tror inte jag pallar mer ! fattar inte vfr dom intekan komma på en mojäng som man sätter i  öronen en timme om dan och så sprutar detin lite kunskap i hjärnan varje dag .. Vad tycks om det ? bra va att slippa skolan :P 

Så här långt blogg inlägg har jag nog aldrig gjort  :S har typ bara skrivit om små saker som egentligen ingen vill läsa  tror jag :S  Men nu åkar jag inge mer . Ha det bääst /// Jossse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0