Jävla svin !

             DATUM: 2008-04-28 KLOCKSLAG: 21:19:07

Jag sitter i sängen och ser på svt 2 . Alldeles nys var en liten dokumentär om Engla slut och innan jag såg de så tänkte jag inte så mkt på det och hur allvarligt det var . Men nu tänker jag så mkt på det och ästan gråter . Men efter den var slut kom det ett program om en 72 åring som haft sin dotter inlåst i en hemligt källaren i 24 år !! Han har haft sex med henne och fått vårdnaden om hennes barn och även hans barn . En del av barnen har vart inlåst  i källaren med mamma men endel har vart med 72 åringen . Ingen har märkt nått men sanningen kom fram när en av barneb som var inlåsta blev väldigt sjuk och var tvungen att få komma till sjukhus , han och mamma gick till sjukhuset och då komm sanningen fram . Nu vet jag inte mer för jag sitter vid datan och ser på tv sammtidigt så jag hinner inte med i allt dom säger på tv xD Ha det bra // Josse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0