Live chtten med Tokio Hotel

             DATUM: 2008-04-17 KLOCKSLAG: 17:44:28

I Tisdags så chattade jag med Tokiohotel , eller ja jag var vid chatten men dom svara inte på min och eves fråga men jag satt kvar ändå :P För jag fick reda på lite saker om dom ..Men jag blev lite ledsen över att Bill inte va med . jag vet inte riktigt heller vfr men Tom sa att låg typ "död" i sitt hotelrumm ( han sa det på skojj ) men iallafall jag fick reda på vad deras favvosmak på glass va och  hur många gitarrer tom har och han har runt 30 st ! och vilken tjej dom skulle vilja va men det kommer jag inte ihåg utom trummisen för han ville va Carmen Electra eller vad hon nu heter , nåt med electra iallfall . och lite såånt mkt mer men jag orkar inte säga allt + attt jag kommer inte ihåg allt .. Puss och krammiz // josse

Kommentarer
Postat av: j0z

hehe intressant :P

2008-04-17 @ 17:52:15
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0