Är det nån vaken ??

             DATUM: 2008-07-08 KLOCKSLAG: 00:41:38

Är det nån vaken ut i blogg världen .. Ja märker att det är en del som är inne på min blogg men kommenterar inte :( Äldkar att få kommentarer , men det beror ju på vad för komentarer man få då :) Just nu saknar jag min pappa så in i norden så jag kan sätta mej och böla :( Not fun , men nästa vecka ska jag till han :) då ska jag va där i två veckori  sträck .. Men det kanske inte blir två veckor i sträck eftersom troligen v.30 ska jag till göteborg med en kompis :D Jag ska troligen stanna i en hel vecka i göteborg så det kanske blir att jag är hos pappa v.29 och v.31 ? aja .. Men jag behöver egentligen inte vänta så länge för att träffa han eftersom jag ska till han på fredag och det är ju tisdag natt nu :)

Men jag vill inte att ni ska tro att jag inte har det bra här hos mamma eftersomjag saknar min pappa så mkt .. Jag har det väldigt bra hemma hos mamma .. Men man måste väll få sakna sin pappa ? eller vad tycker ni ?
Iaf , Imorrn ska jag till tandläkaren :/ usch ! Får se till att borsta skiit noga och använda tandtråd imorrn xD Hoppas jag slipper tandställning .. För sist jag var hos tandläkaren så sa dom att att om jag har underläppen under övertänderna så tänderna blir snea så kn jag få tandställning ! jag lyssna inte på vad dom sa , utan har gjort så vid vissa tillfällen xD haha olydig som jag  är  xD haha , jag tycker inte att jag är så olydig annars xD utom med vissa saker ..
Jag ursäktar för ett vimsigt inlägg men klockan är 20 min i 1 på natten ( inte SÅ mkt men ) och jag är DÖÖ trött , men jagj vill inte sova än .. Funderar på och kanske sätta på en film ?? NÄÄ , då somnar jag med både glasögon ovh klär på xD OCH tv:n xD Nej Får väll ta och avsluta detta långa inlägg och börja avsluta !

Jag vet att jag redan  ahr länkat till min andrablogg dom jag testar designer på men här är den en gång till .. Jag skriver inget i bloggen men jag blev så nöjd med header plus att jag kan inte nån ting om kodning och så men se hur det blev :D  Godnatt Gullisar ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0