En dag i Göteborg :D

             DATUM: 2008-07-31 KLOCKSLAG: 22:46:04

I Tisdags morgon kl kvart över 5 åkte jag ill Viken där jag träffade Rebecca och hennes pappa för att vi skulle till tågstationen . Kl 6 åkte tåget mot Öxnered .. I Öxnered fick vi byta till buss och åkte från Öxnered till Göteborg .. Hela vägen på bussen hade vi två små rent ut sagt Skit ungar bakom oss ! Så jävla jobbigt ochnär vi sedan kommer till liseberg så händer allt på samma gång xD Rebeccas brallor går i sönder ch skorna går i sönder och ja xD Kul hade vi iaf .. Men på vägen hem från göteborg , när vi åkte buss till Öxnered så hade inte bussen nån fungerande AC så vi var näa på att dö typ xD Men på tåget var det bättre men när vi kom till kil , ja då var det fel på det jävla tåget så vi fick åka buss ! JAG VAR DÖ TRÖTT SÅ DET BLEV SJU RESOR VÄRRE ! xD mene ,nu är jag hemma :D Jag åkte faktiskt NÄSTAN uppskjutet men det fick räcka med bergbanan denna gng :D Hejdå

Kommentarer
Postat av: J0Z

SVAR; mjo, men ja har inga pengar på mobben.. iof så stannar nog syrran ett tag..

2008-07-31 @ 23:26:21
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0