utmaningen

             DATUM: 2008-07-13 KLOCKSLAG: 21:46:30

1 . Jag tycker att barnprogrammet Zoè Kèzako är bra ;) xP
2 . Jag har svårt för att sova borta .
3 . Tycker tt norrländska är en av dom " härligaste " dialekterna ;)
4 . min idol är tokiohotel
5 . Jag har svårt att koncentrera mej i skolan så jag bliir oftast inte klar med arbetet :/
6 . Jag har inte ett enda hel-syskon .
7 . HATAR ormar,ödlor , och allt som är slemigt :S
8 . Jag läser hellre bloggar än att skriva i en blogg fasst jag gillar att skriva oxå :)
9 . När ajg var liten åkte jag " bobbycar " ner för trappen och krascha i väggen .
10 . Gillar att fota :)

Jag utmanar Elin , Emma och Evelina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0