Vad dom è goa :D

             DATUM: 2008-07-21 KLOCKSLAG: 13:06:03

Jag gick ut till fåren förut och tog med havrehinken och då kom dom fram men dom äter ju som faan så jag ställde ifrån den men tror du inte att dom har 1323425346 meter lång hals elle ! xD Så jag fick ställa den på biltaket  och så satte jag mej i hagen och Laura kom fram hela tin :D Jag gjode pussar i luften och då kom dom och lukta på mina läppar xD HAHA man ska ju även prata med dom med sin vanliga röst så dom känner igen rösten och så fort jag pratar tittar dom upp på mej så :D Det går jävligt snabbt :D på en natt blev dom skiit modiga och kom fram och så och rösten lägger dom på minnet med :D Det är lite synd att inte Idah och dom andra lammen går ända fram :/ men det kommer nog det med :D

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0