Oj oj

             DATUM: 2008-10-16 KLOCKSLAG: 11:04:51

Det var allt ett bra tag se jag blogga nu ;P
Vet inte varför ..
Har inte haft lust bara :/
Det har väll kommit tillbaks nu eftersom jag har en ny mobil med en kamera och en ÖVERFÖRINGSLADD :D
Jag har ju haft en mobil förut med kamera men inte med nån USB -sladd :P

BTW , läget just nu är att jag är hemma från skolan idag för igår trodde jag att jag hade Influensa :S Men nu vet jag att så är det inte . Jag mår mycket bättre idag , men jag stannade hemma för att eftersom jag mådde pyton igår ( och har huvvudvärk idag oxå ) så är det nog bra att vila idag !

Förresten fyller jag 12 år på Onsdag :D:D
Jag tror jag blir firad hos pappa helgen för annars så måste jag vänta i 2 veckor innan jag blir firad hos pappa .

Min nya mobil är en Sony Ericsson K550i Cybershot :D




Så ser den ut :D Jag älskar den :P
Nytt nummer blevdet :/ Ny operatör oxå :(

Hejdå

Kommentarer
Postat av: ericaeeee

2008-10-16 @ 18:49:26
Postat av: Erica

hoppsan ,, aja heej jossie skönt att höra att du mår bra ! :) vi sees i morgon (vad önskar du dig)

2008-10-16 @ 18:50:22
URL: http://ericagreen.blogg.se/
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

SVAR: nopp.. tror inte de ! hur ska ja isf komma dit?! och ja kan inte lämna perelli..

2008-10-16 @ 20:39:57
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0