Såhär är läget ..

             DATUM: 2008-10-07 KLOCKSLAG: 11:51:55

Helgen : Jag har vart hos pappa och Emil och Petter har vart där så det har vart fullt ös . Zyrran har flyttat  och jag har vart hos hästarna . Hästen Diesel rymde så jag fick fånga han för Maria var inte där , sen när Maria kom så satte vi i el i stängslet och sen dess har han inte rymt :P
Så , jaghar inte haft tid eller vidare lust att starta datan bara för att fylla ut bloggen , för det är inte därför jag bloggar ! Jag bloggar för min skull ! Och lite för er skull ( vilka nu som läser bloggen ) .

Måndag : Hemma från skolan , sjuk :( Jag vet inte vad jag är för sjuk , jag har huvudvärk och är lite tung i kroppen känns det som och väldigt sleten :( Tror jag , jag vet itne men jag mådde inte 100 procent . Eftersom mamma jobba fick jag va hos min syster för jag ville inte var ensam . Hon har köpt en hund som heter Norton och ä 5 år gammal (se bild nedanför )

Tisdag : Hemma idag igen och bloggar :D




NORTON <3 Fin va ? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0