...

             DATUM: 2008-09-07 KLOCKSLAG: 22:09:58

Ja nu är allt packat och klart och om nåra timmar ska jag vakna .. Tänkte bara sova nån timme för ajg orkar itne va vaken till 3  tror jag nog inte ... Men jag har ju bloggen :)
Tyvärr har jag inga bilder
som jag kan lägga in .. Kanske om jag gör nått i PS men jag har inga bilder från typ idag eller så :(
Bilder från Gran Canaria får ni när jag kommer tillbaxs :)

Just nu gr jag inget speciellt .. Lyssnar på musik , bloggar , sitter på golvet ( xD) och bara gör nada ..
Vad håller ni på med nu på kvällen ? Laddar inför en  vanlig jävla måndag som förstör helgen ? Eller bara sitter framför datan och gör nada som jag ? ( xD)
Jag har lagt in emelies mp3-musik i datan och lyssnar igen den och har fåtten favvo <3 Den heter Teenage Dirtbag . Har ni hört den eller sett filmen den är med i ? Då får ni ett klipp från filmen där låten är med .. 
Om ni inte förstår handlingen ( men som jag tror ni gör ) så handlar dt om han dom sjunger som är kär i en tjej ( som sjunger i slutet ) Men han sjunger om att ahn vet att han inte kommer få henne för att han bara ären " teenage Dirtbag " Men han vill ha han och så resten fattar ni väll xD Om ni undrar så skrev jag om vad den handla om för jag är uttråkad xD Kan ni ge tips på vad man kan htta på för kul på t ex datan ? Haha , jag kommer säkert inte få nån kommentar på det här inlägget xD Som vanligt asså xD Ha det bra ..    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0