Fredag

             DATUM: 2008-09-26 KLOCKSLAG: 20:53:16

Idag har jag vart i skolan och sedan haft Filmmys med Amilia :D
Vi såg ' Kärleken Checkar In ' Och sen tupperade vi våra hår jätte mycket och gick ut och fota :)
Det blev nog inte så många bra , men förresten tog vi inte så många :P
Just nu sitter jag i Emelies Rum och ser på ' Johnny English ' på TV4 :)
I nästa paus ska jag ner och göra te :) Nam Nam :)

Senare kommer outfit bilder och katt bilder och Amilia bilder :P
Syns sen :) kram



Det här hade vi :=) Nam Nam :)

Kommentarer
Postat av: :O:O EG

skulle inte du va med tobiaas

2008-09-27 @ 09:19:47
Postat av: Josefine Svarar

NE ! :O Jag och Amilia hade bestämmt för ett tag sen :O

2008-09-27 @ 09:34:32
URL: http://wikstroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0