Hej

             DATUM: 2008-09-20 KLOCKSLAG: 17:34:09

Har nothing att göra .. Sitter och tittar på när Perelli gör allt hon kan xD
Den katten är så jävla go :' )
Jag vakna imorse av att hon pussa på min ögonlock :P

IAF , Har haft hicka hela dan typ :(
Jag gick ut till Rubet ( min tupp xD ) och han har fått för sej att han inte vill bli bärd utan han ska sitta på armen eller axeln som en papegoja xD
Också fick jag in han i det nya hönshuset :D Han gilla alla sittpinnar utom den jag gjort xD fasst  den är nog för litten förn xD 
 
Ja , nu sitter jag och lyssnar på Miley Cyrus :D
Min mamma fyller år idag men eftersom jag är hos pappa så grattar jag henne imorrn :)
På måndag fyller Amilia år :D

Jag tror jag ska se klart på Mysteriet på greveholm :D Jag och j0z ( och Perelli ) såg det förut men vi såg inte klart hela ..
Så  bye :D


Kommentarer
Postat av: Erica som gillar att fika :P

hej! vet inte om du visste det men vill i allafall påminna dig om att Michaela fyller på måndag också vet inte om du vill veta det men aja :P jha det super! kraaam din vän!

2008-09-21 @ 14:54:41
Postat av: Josefine

ja visste de kom inte ihåg det eftersom vi inte är så bra kompisar

2008-09-21 @ 20:50:53
URL: http://wikstroom.webblogg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0