JAAG

             DATUM: 2008-09-17 KLOCKSLAG: 22:22:08


Jag och min kompis Erica fota varandra förut :D



Haha , jag är ett mongo xD fasst det visste ni väll sen innan xD ?



Töligt sleten xD men jag bryr mej inte .. man får väll bjuda på sej själv ?




Haha , jag leker Titanic xD



Dagens Outfit :)

'
Sen gick vi ut och fota .. Fifan jag är ju galen xD






Jag skulle gå mot kameran och jag höll på att dö av skratt ^^ Direkt efter skrattar jag så jag typ dog ..



Fasst man får offra sej lite oxå .
Hål på byxan och sår på knäet var belöningen xD

..


Kommentarer
Postat av: J0Z [JOZEFINNILSSON]

hahaha.. sköna bilder xD fick mej ett gott skratt när ja såg dom xD haha... kommentaren om dig själv "Töligt sleten xD" haha, vem haru fått de ifrån?? troru ja garva eller? haha.. åh den bilden, hahaha xD sötunge <3

2008-09-17 @ 22:28:44
URL: http://jozefinnilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0