Den nya bloggen

             DATUM: 2009-04-01 KLOCKSLAG: 13:12:32

Jag skriver inte alls mycket här längre . Jag vill liksom inte. Men vi får se om ja vill längre fram men nu är jag mest aktiv på min nya "blogg". Den är på  blogspot istället och där  skriver ja inte lika mycket om mitt liv utan om mitt pyssel och så vidare.  Jag visar till exempel mina scrapbooking kort jag har gjort och om någon är intresserad av att köpa det kortet då så får den det. Jag vill också att folk ska få lite insperation!
Jag vill även tipsa om olika erbjudanden och diverse grats saker. Ni får kika in här . Tipsa och länka gärna!
Det står lite bättre vad jag vill att bloggen ska vara till på den nya bloggen.  Kram!


Kommentarer
Postat av: En person!

Tror du värkligen att nånn vill köpa ?

2009-04-07 @ 14:59:41
Postat av: Stina

Hej. Kolla in filmen om stoppa barn misshandlen på min sida. Budskapet måste runt i världen <3 Mvh Stina

2009-05-14 @ 15:37:12
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tycks om "morgon-outfiten"? (för lördagen)

2009-05-17 @ 00:35:31
Postat av: niinoow

Hej, jag såg att du hade skrivit en kommentar på designa din blogg..

Du skrev att du inte förstod något när det stod pinga din blogg, jag har nämligen samma problem..

Vet inte vad jag ska fylla i där..

Skulle bli jätte glad och tacksam om du kunde beskriva lite kort hur du gjorde, för du har jue fixat flera kategorier

<3

2009-11-30 @ 14:27:11
URL: http://niinoow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0