Onsdag

             DATUM: 2009-02-04 KLOCKSLAG: 21:56:02

Det har varit en helt vanlig onsdag för mej. Lite halvbra sådär :P Vi har inte åkt någonstans med buss till språkval eller slöjd, utan vart på skolan hela tiden. Det var den sista elevens val denna gång och jag har haft No teknik. Vi har gjort gubbar i papper som man ska sätta ihop och  man ska kunna röra nått och nått annat rör sej samtidigt. Vi har även gjort små bilar. Vi fick använda kartong, gummisnoddar, pinnar, trähjul m.m till att bygga den och lite andra saker till designen och utsidan på bilen. Jag och Julia glömde bort hur vi skulle göra så vi fick panik och slängde ihop lite sugrör, ståltråd, silkespapper m.m och den blev rätt  cool men den gick inge långt. Ska försöka ta kort på den :D

Sen efter skolan följde jag med Erica och prövade pjäxor och hjälm och det ska jag få låna och jag är sååå tacksam! Tack så hemskt mycket Anna, Johan och Erica! <3 Hoppas ni gilla den lilla presenten :D
Ja, sen har jag fixat och donat lite och inte så mycket mer :) Ha det bra <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Fan vilken fin blogg ^^

2009-02-11 @ 10:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0