Dagen

             DATUM: 2009-03-16 KLOCKSLAG: 20:01:39

skolan och sedan hem och titta på tv och massa mys med diezel :D Datan sedan och massa musik. Nu städar jag och mamma marsvis buren. Jag har ritat lite. Jag har ritat av en jätte finbild på några :D Det jag ritade blev väll lite som det blev då mene :P Haha. Så nu har jag sängen full med pennor. Ska bädda rent i sängen kom jag på nu också.
Imorrn ska mamma och klippa sej och få massage för hon hade fått något presentkort så hon kommer inte he förrn efter åtta så får väll gå till mormor och äta xD
Ne nu ska jag se på Design Simon och Tomas. Dom är ju bara för goa :D Haha deras piffdag och svengelska xD Fy fan vad bra dom är asså :P Ha det bra :D!!!



Min lilla Chanel <3 så söt så :) Hon är så sällskaps sjuk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0